janenannekenieuwstatendam.reismee.nl

Bimini eiland

Vrijdag 9 december 2022

Vanmorgen aangekomen op Bimini eiland om 10.00 uur. Daar hebben we een golfkar gehuurd en hebben het eiland verkend, eerst naar het ene punt waar we gestopt zijn en bij het water gekeken maar het was rots achtig en we hadden onze schoentjes niet bij ons. Op de terugweg naar de andere kant nog even gestopt bij souvenirwinkeltjes, en daarna kwamen we bij een strand uit waar we nog even hebben gesnorkeld. Er waren toch nog wel wat mooie vissen te zien. Na zo'n 1,5 uur zijn we teruggereden en hebben het karretje ingeleverd. Het stikt daar van die golfkarretjes op de weg. Zijn naar de boot gegaan en hebben bij het Dutchcafe wat gedronken en hebben het personeel wat Nederlandse souvenirs gegeven. Lesley in een Nederlander dus kwam hij af en toe bij ons langs aan tafel voor de stand bij Nederland-Argentinië. Vanavond de koffers gepakt en die worden straks opgehaald en in Amsterdam zien we ze weer terug. Morgen vertrekken we om 12.29 uur lokale tijd uit Fort Lauderdale naar Chicago daar hebben we een overstap van ca 3 uur, vandaar naar Amsterdam waar we om 09.15 Nederlandse tijd aankomen

We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties.

Groetjes van ons.

Wout en Anny

We hebben jullie gevolgd en mee genoten van jullie reis, maar aan alles komt een eind. Thuis zijn er vast nog leuke verhalen te vertellen en nog meer foto’s. We wensen jullie een goede thuis reis.
Groetjes van ons.

Wim

Goede terugreis en behouden vlucht !

Marie

Bedankt voor de mooie Foto’s en verhalen, tot snel???