janenannekenieuwstatendam.reismee.nl

Fort Lauderdale

We zijn weer in de haven vanwaaruit we vorige week vertrokken, zijn rond 06.30 uur lokale tijd aangekomen. Gisterenavond vertrokken we rond 18.00 uur uit Freeport en om 20.30 uur waren we weer terug. Er werd iemand met een ambulance afgevoerd. Daarna vertrokken we richting Fort Lauderdale. Wij zijn vanmorgen naar de Everglades gebracht en hebben een tocht gemaakt met een airboot. Een aluminium bak met banken en achterop twee vliegtuig motoren met propellers, een herrie, als je ze hoort gas geven zou je denken we gaan de lucht in. Het is er niet diep , ca 50/60 cm water maar overal waterplanten. Wel zagen we diverse alligators en watervogels. Rond 1300 uur waren we terug aan boord. Heb ons weer aangemeld bij de webcam van port Everglades met de Nederlandse vlag. Dus looki looki. We vertrekken om 15.00 uur lokale tijd dat is 21.00 uur in Nederland. Zal ik mijn oranje jasje aantrekken vanavond. ?? Ze zijn met zovelen hier en zo breed.

Wordt vervolgd

Eric

Jullie zijn weer gespot, in het oranje met het onafscheidelijke glas champagne in jullie handen !