janenannekenieuwstatendam.reismee.nl

Dag op zee

Deze dag zaten we op zee, die zo glad als wat is. Je loopt wat heen en weer en ga ergens bij het zwembad liggen of je gaat ergens wat drinken. We kwamen bij het Dutch Cafe en die daar werkt was een Nederlander. Makkelijk voor je bestelling, daar hebben ze ook Bosse bollen maar daar moet je vlug bij zijn want ze zijn binnen een half uur verkocht. Ze maken er zo'n 60 stuks. En bij de infobalie werkt ook een Dortenaar die heeft gewerkt bij de Erwtenpeller in Papendrecht.

Wordt vervolgd

Ps We hebben ook wat problemen met de WiFi.

Wim

Als die Bossche bollen net zo lekker zijn als bij Jan de Groot in 's-Hertogenbosch,
mag je wel uitkijken hoor, anders moet je straks op de terugvlucht nog overgewicht betalen ! Haha !

Wout en Anny

Ik zou elke dag als eerste bij de Bossche bollen staan. Klinkt hebberig en dat is het ook. Maar dat is voor mij het lekkerste gebak dat ik kan bedenken en Brokking natuurlijk. 60 stuks is natuurlijk weinig op zoveel passagiers. Er zijn altijd wel Nederlandse mede werkers aan boord. En dan nog een Dortenaar ook. We zien jullie al een lekker kleurtje krijgen. Geniet verder van deze geweldige reis. Groetjes van ons.

Marie

Jan heeft zijn Plekkie gevonden, bij ‘n Erwten-Pellende Dordtenaar., kan niet beter???