janenannekenieuwstatendam.reismee.nl

Half Moon Cay

Zondag 27 november 2022

Vanmorgen aangekomen bij het eiland Half Moon Cay, een eiland van Holland Amerika Line, met kleine passagiers bootjes werden we naar het eiland gebracht. Hier konden we lekker aan het witte strand liggen en zwemmen en snorkelen in glas helder water. Mooie vissen gezien van die grote maan vissen en andere soorten. Later kregen we ook nog een barbeque met geweldig eten en drinken en heel veel soorten fruit. Daarna zijn we nog langs de souverniers shops gelopen en toen weer de boot naar de Nieuw Statendam die voor het eiland voor anker lag. Na lekker gedoucht te hebben hebben we aan boord nog wat rond gelopen, we vertrokken rond vier uur heel rustig omdat ze met een drone een reclame film aan het maken waren. Morgen zijn we een hele dag op zee en is er dus weinig nieuws te vertellen misschien. We worden wel vermaakt hier, er is overal wat te doen met muziek en andere bezigheden.

Wordt vervolgd

Foto`s volgen nog

Wout en Anny

Wat leuk om het verhaal van half mooi cay te lezen. Daar is het echt genieten. Een dag op zee verveelt ook niet, er is zoveel te doen en te zien. Geweldig. Lekker genieten en groetjes van ons.

Wout en Anny

Het is natuurlijk half moon cay en niet half mooi cay, al is het er wel mooi